Först vill jag säga att ni är guld värda för mig och för många andra, vi skulle ha mycket svårt att klara oss när det gäller våra sidor utan er. Så TACK för att ni finns!!
Jag får upp ett fel meddelande när jag kolla vilka som är online (Visa komplett lista) och vad dom kollar på på min sida. Det är när någon kollar på detta: (Antal visningar) och när jag klickar på den länken kommer detta fel meddelande upp:
Could not obtain topic information
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 3
SELECT f.forum_id FROM phpbb_topics t, phpbb_forums f WHERE f.forum_id = t.forum_id AND t.topic_id=
Line : 61
File : topic_view_users.php
Jag beklagar min bristande information om vilket php jag använder!
Jag använder phpBB2 1.52 Plus och på portal sidan så visas vilka som är online och i samma box så finns det en länk som man kan klicka på och se vad dom som är online gör för något.
Och det var en användare som kollade på (Antal visningar) och det visas som en länk så man kan klicka på den som den användaren gör och då kommer man dit, som t.ex. om en användare kollar på någons profil så står det (Kollar på profil) och om jag då klickar på (Kollar på profil) så kommer jag till den användaren som han/hon kollar på.
Hoppas du förstår.
Jag vet inte om detta är något som bara phpBB2 Plus har eller om denna funktion finns på vanliga php.