Hjälp med censur
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Hjälp med censur
Jag driver ett forum och har och har hela tiden haft stora problem med en medelålders gubbe som förföljer mig, hotar mig och mina användare och är allmänt otrevlig.
Han tjatar om att jag inte ska nämna honom på mitt forum osv osv osv.
Jag behöver/vill alltså censurera länkarna till hans hemsidor, om jag censurerar dem (ordcensur) står det bara något annat men man kan fortfarande trycka på dem och komma till hans sidor. Hur ska jag göra?
Jag är j*vligt trött på människan och önskar jag kunde slippa honom för gott.
Snälla hjälp!
Mvh Elisabeth
Om du kan exportera din databas så kan du söka och ersätta länken i sql-filen med Anteckningar eller liknande program. Importera sedan sql-filen igen.
Kolla även om du kan registrera hans IP-adress, då kan du blockera honom med hjälp av .htaccess så att han inte kommer in på sidan längre.
/Holger
Ingen support via PM!
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
om han fortsätter efter du har spärrat de ip-adresser som du kan hitta som tillhör honom, så kan du nog göra en anmälan hos hans internetföretag. anmälan kan gå igenom, och då kommer de typ stänga av han från internet eller spärra din adress så han inte kan gå inte på den