Jag har hittat 3st olika Debug Mode i mitt forum.
Den ena är när folk eller jag skriver ett nytt inlägg med röst-poll, du kan inte komma in i tråden. Inte heller de gammla trådarna med röst-poll kan jag komma in på. Felmedelandet är:
not obtain vote data for this topic
DEBUG MODE
SQL Error : 1030 Got error 28 from table handler
SELECT vd.vote_id, vd.vote_text, vd.vote_start, vd.vote_length, vr.vote_option_id, vr.vote_option_text, vr.vote_result FROM phpbb_vote_desc vd, phpbb_vote_results vr WHERE vd.topic_id = 200 AND vr.vote_id = vd.vote_id ORDER BY vr.vote_option_id ASC
Line : 687
File : /home/*****/public_html/forum/viewtopic.php
De 2 andra Debug felen jag hittar är i Administrationspanelen, då kan inte jag komma in på "Rättigheter" och "Rensning". Får ett liknande Debug medelande.
Har inte haft några problem med detta förut. Kan det vara så att databasfilerna har gått sönder genom webbhotellet? Eller är det någon "script" som är trasig?
Jag har gjort en backup på databasen via administrationspanelen.
Jag har gjort ett nytt forum som heter forum2 för att se om jag kan återställa databasen, men då får jag ett medelande att ingen fil har laddats upp.
Jag har gått via "export" på MySQL och tagit hem dumpen på forum1 och försökt att importera den till forum2 via "Återställ Databas" i administrationspanelen.
Hoppas ni förstår på ungefär vad jag har skrivit, ber om ursäkt för stavfel och dyl, men jag är trött och frusterad.
Skulle vara tacksam för alla svar eller tips. Början nästan bli beredd att betala en summa för att få detta fixat.
Gonatt på er