Rubrik följer med när man svarar med quote men inte annars
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Rubrik följer med när man svarar med quote men inte annars
Jag har märkt att rubriken (topic) inte följer med när man svarar på ett inlägg via "reply"-knappen. Det funkar dock när man använder "quote"-knappen. Går det att likforma så att även "reply" tar med sig rubriken?
Det syns inte i alla teman, men t.ex. i subSilver och DigiTech gör det det.
MVH
Gunnar L.
Jag fick ett oväntat problem nu. Jag vet inte om det är relaterat till ändringen, men det dök upp efter att jag infört hacket. Tyvärr kollade jag inte forumsidan innan ;-( . Jag tog bort hacket igen men följade felmeddelande dyker fortfarande upp ovanför sidan:
------------------------------------------------------------------------------
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ritadse/public_html/forum/language/lang_swedish/lang_main.php:1054) in /home/ritadse/public_html/forum/includes/page_header.php on line 475
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ritadse/public_html/forum/language/lang_swedish/lang_main.php:1054) in /home/ritadse/public_html/forum/includes/page_header.php on line 477
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ritadse/public_html/forum/language/lang_swedish/lang_main.php:1054) in /home/ritadse/public_html/forum/includes/page_header.php on line 478
-----------------------------------------------------------------------------
Och när jag försöker logga in kommer det:
......................................................................
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ritadse/public_html/forum/language/lang_swedish/lang_main.php:1054) in /home/ritadse/public_html/forum/includes/sessions.php on line 188
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ritadse/public_html/forum/language/lang_swedish/lang_main.php:1054) in /home/ritadse/public_html/forum/includes/sessions.php on line 189
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ritadse/public_html/forum/language/lang_swedish/lang_main.php:1054) in /home/ritadse/public_html/forum/includes/functions.php on line 769
-----------------------------------------
Och sidan är blank. Går jag in via sidan http://www.rit-ad.se/klubben kommer jag in, redan inloggad men med en annan template. Stort mysterium! Kan ni lösa det?
MVH
Gunnar L.
Kolla din lang-fil (lang_main.php)! Det får ej finnas tomma tecken eller tomma rader efter
Kod: Markera allt
?>/Holger
Ingen support via PM!