Avtalet och att skicka formuläret funkar ej!
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Avtalet och att skicka formuläret funkar ej!
Jag kommer från sverige och har försökt att få hjälp från er men ni svarar inte.... jag har valt språket Swedish på mitt "discution board" och när jag testar att registrera mig klickar jag på "registrera" och väljer "jag accepterar avtalet och är över under 13 år" Men sedan kommer en ruta upp där det står att "Ditt konto har skapats med måste godkännas. Kolla din e-mail för mer information" Men mejlet kommer aldrig till min e-mail adress...Jag har kollat under "admin" och skrivit in vart formuläret skall skickas men inget händer och jag vet nog vad problemet är...Ni har skrivit fel under "registrera" .."jag accepterar avtalet och är över under 13 år" Det är fel...Det skall stå "Jag accepterar avtalet och är under 13 år" så ordet "över" skall bort...Kanske är det detta som gör att mejlet aldrig kommer fram? Testa ni att ändra språket till SWEDISH på admin sidan så får ni sedan gå in på "discution board" och testa själva på svenska...det funkar inte...men när jag byter språket till ett annat språk som tex bosnia (bosniska) så kommer formuläret..vad är fel och hur kan ni hjälpa mig? Har kontaktat dk3.com men får aldrig något svar
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html