Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Om du har skapat forumet, så är det två lägen.... döda forumet eller överlåt det, men skaparen ska du inte ta bort då det är den som får uppdatera forumet m.m.
Jag vet inte varför utvecklingsteamet för phpBB valt bort det, men jag tycker att det är bra att det inte finns nån avregistreringsknapp. Det ger en lite betänketid med avreggning, då man tar det via pm med admin. Jag tror att det skulle kunna bli väldigt virrigt om man kunde avregga sig å återregga sig hursomhelst. Jag är aktiv på ett phpBB-forum där folk har den lilla friheten att byta användarnick som det passar en och redan det är mycket förvirrande då flera stycken gör det av och an.