Jag tycker att du ska behålla copyright-texten, även om du tycker att den är irriterande.
phpBBs utvecklare har lagt ner tusentals timmar på att utveckla phpBB, och allt de begär att folk får veta att forumsystemet som de använder är phpBB.
Har svårt att förstå hur den kan vara irriterande. Om du att den är det, utveckla eget forum... (om någon annan sedan använder det, uppskattar du att de inte talar om att du gjort det?).
Det enda önskemål teamet bakom phpBB har är att man talar om att det är de som gjort det, är det för mycket begärt?
/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.
Visst är det bra att du varnar dina användare. Och det är ju naturligtvis upp till dig hur du gör det.
Personligen hade jag klippt in en länk till reglerna men men...
Jag tycker att du gång på gång i detta forum har visat en tråkig attityd gentemot dina användare. Kör du ett forum menat att hjälpa folk är det kanske inte en så lysande idé att du kör den stilen?
Men som sagt, det är upp till dig vilket rykte du vill skaffa dig.
Bäst att du gör som du brukar och låser denna topicen nu.
chrilleboy91 skrev:kan man få bort copyright texten längst ner??
den e irriterande
Den är ju så pass liten att man knappast märker den, och kan knappast störa allt för mycket. Dessutom är det fel att ta bort credit för alla timmar som är nerlagda. Det måste väl finnas annat på din sida som du kan lägga ner energi på?