Kommer inte ihåg exakt vart jag laddade ner hemsidan ifrån. Men min sida är ju uppe och tuffar på. Dock precis startat.
Jag förstår inte riktigt vad du menar.
//Size
oj, klumpigt forumulerat... syftade på om hemsidan som problemet var på var den du hade i profilen
troligen är det såhär:
det meddelandet var det första som står när man installerat fourmet med den dära portalen...
sen har inte du varit snabb nog och tagit bort meddelandet, så google tog det som fanns, och då fanns den texten och inge annat... kan vara så, för att jag har inte hittat någonstans på din hemsida (som du har i profilen) eller på den länken som jag skicade... så troligen är det standardmeddelandet som google sparat..
det är vad jag gissar på tills jag får se hemsidan om inte det är den som står i din profil... för är det den hemsidan så är det troligen det som står ovan, finns ingen annan sådan text någonstans som jag ser det
Nej då det va den sidan. Räcker med en...
Så då borde det försvinna efter ett tag? Hoppas jag.
Eller ska man skriva in nåt annat på nåt bra ställe som google läser. Tipsa mig gärna.
//Size
Nej jag har kollat nu igen och det står inte så längre. Och så har jag skapat ett google AdWord konto så jag kör en liten annonsering där nu också. Hoppas jag får lite medlemmar.
//Size