Hej på er,
Jag är medlem i ett företag som har forum för alla säljare. Har inte haft några problem alls tidigare men nu sissta veckan så kan jag inte läsa nya inlägg.
Jag ser på startsidan efter att man loggat in att "pelle" skrivit ett nytt inlägg men sen när jag går in på "produkter" så finns inte inlägget där......
På 2 stycken olika "avdelningar" fungerar det men inte på dom andra ca10.
Jag har rensat cookies men det funkar inte iallafall och jag håller på att bli galen eftersom jag måste kunna kolla det.
Förresten, om jag går in på en annan dator så fungerar det utan problem!!!!
skrev fel, cache, inte catch
cache == temporära filer (används för att sidor ska laddas snabbare, typ bilder osv.)
IE:
Verktyg -> Internet Alternativ -> Ta bort filer
(sitter på en engelskversion, så är inte helt 100% på namnen)
Tools -> Internet Options -> Delete files
FF:
Verktyg -> Inställningar -> Sekretess -> Cache -> "Rensa cachen nu"
PazZze- när du skrev FF: verktyg-inställningar-sekretess-cache-rensa cachen nu....... Hittar ingen cache under sekretess. har bara reglage för blockering och säkerhet där. Men jag kunde rensa filerna under internet alternativ.
hm.. kan vara så att vi har olika versioner av FF, men dock så bör det vara så... är bort rest utan ff så jag får överleva i IE. men jag kollar på det sen...
FF = firefox, en annan webbläsare (typ bättre, om alla förutom holger får säga ngt ), inte som ie (internet explorer)...
hemsida: http://www.mozilla.com/firefox/