Problem med användarhanteringen! LÖST!

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

sabina
Medlem
Medlem
Svar: 0

Problem med användarhanteringen! LÖST!

Inlägg av sabina »

Hej!

När jag som administratör går in på en medlems sida så kan man ju ändra lite där. T.ex titelnamn. om jag nu vill att den användare jag går in på ska ha titeln "moderator" så skulle ju det vara lätt att ändra FÖRUTOM att det verkar vara någon slags bugg som gör att på varje hantering av en medlem så dyker mitt registreringsnamn upp på DERAS profil. Samt att "nytt lösenord" är förinfyllt. Vad är detta för fel? Jag får inte upp något felmeddelande eller något, bara att mitt namn står på deras medlemsprofil.
Försöker jag trycka på "skicka" så går inte det p.g.a. det förinfyllda lösenordet!

Förstår ni något av det jag skriver?! :D

snabbt svar önskas tack!

** Verkar fungera som det ska nu, jag har ingen aning om vad det var för fel! Ett mysterium!**
Senast redigerad av sabina den 2006-01-14 23:59, redigerad totalt 1 gång.
sabina
Medlem
Medlem

Inlägg av sabina »

Någon som har en aning om vad jag snackar om? Skulle verkligen behöva hjälp!
Användarens profilbild
John Hjorth
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Kontakt:

Svar fra Danmark

Inlägg av John Hjorth »

Sabina,

http://phpbb2.dk/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

"Det er din Firefox der er problemet, jeg har præcist samme problem hér på sitet. Slå funktionen der gemmer dit login og kodeord fra, så den ikke automatisk udfylder felterne hver gang du går ind på rediger bruger siden. Og vær meget opmærksom på hvad der står på siden når du redigerer brugere så det ikke er dine egne data du sætter ind i stedet for brugerens."
John Hjorth
sabina
Medlem
Medlem

Inlägg av sabina »

Oh, tackar! Då vet jag det! :D Trodde det bara var jag som hade det problemet, som tur är verkar det fungera bra nu!
Användarens profilbild
John Hjorth
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Kontakt:

Lidt mere til at løse problemet

Inlägg av John Hjorth »

Sabina,

Lidt mere til at løse problemet : http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=349532 .
John Hjorth
Skriv svar