Hjälp med att skräddarsy kommentarsfält

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
BraBet
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 6
Blev medlem: 2012-10-01 21:46
Svar: 0

Hjälp med att skräddarsy kommentarsfält

Inlägg av BraBet »

OBS! Detta uppdrag har inget med phpBB att göra, tänkte posta här trots detta då jag har fått uppfattningen av att många duktiga utvecklare hänger här. Om detta bryter mot forumets regler så ber jag om ursäkt och admin kan ta bort mitt ämne...

Jag undrar om det är någon som skulle kunna bygga ett kommentarsflöde likt det på Filip & Fredriks hemsida?

Kommentarsflödet som jag syftar på är det som de kallar för "Eftersnack"
Länk: http://www.filipochfredrik.com/podca...ownie/id/5065/

Istället för de olika alternativen: "kommentar", "bild", "filmklipp", "musik", "faktafel" som de har så skulle jag vilja ha "kommentar", "speltips" och "livetips".

Viktigt att funktionen med One all social login finns. Länk till min sida: http://www.brabet.se/

Det handlar alltså helt enkelt om att den som kommenterar ska kunna välja vilken typ av kommentar som personen vill lämna, en vanlig kommentar, ett speltips eller ett livetips. Och när personen har postat sin kommentar vill jag att den kommentaren ska ha en rubrik som avslöjar vilken typ av kommentar den har valt att lämna, t.ex "Speltips".

Tack på förhand!
Användarens profilbild
Marcus
Administratör
Administratör
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0
Ort: Skövde

Re: Hjälp med att skräddarsy kommentarsfält

Inlägg av Marcus »

Beskriv gärna om det utgår någon ersättning, och om ja vad den kan bestå i. Kan ju locka mer beroende på vad du tänkte dig...

/Marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster