Kategori-åtkomst med språkval

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Qzen
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 1
Blev medlem: 2011-11-05 21:05
Svar: 0

Kategori-åtkomst med språkval

Inlägg av Qzen »

Hejsan, jag har pulat lite med att få igång så att en huvudkategori bara visas för dom som valt språket svenska på forumet och så vidare.
Jag får bara en massa fel med att vissa användare inte ser den och vissa som inte ska se den kan fortfarande se den.

Så jag undrar nu om nån skulle vara vänlig att slå ihop detta åt mig.
Jag har ingen källkod för det jag gjort för min backup försvann på det så jag har mitt forum som jag hade det innan ändringarna.

Det ska alltså fungera så att om jag väljer att visa forumet på svenska i min profil(eller när jag registrerar) så ska jag få tillgång till en kategori/huvudkategori som bara svenskar kommer åt.
Jag tror att denna idé kan vara intressant hos många fler, och självklart så är det den som gör idén till verklighet som får äran inte den med idéerna.

Jag har tyvärr inga pengar att erbjuda, men som sagt du får äran och respekten från alla som är intresserade av denna funktion.

Tack på förhand.

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster