Hjälp med integration med befintlig sajt

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Mamarazzi
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 1
Blev medlem: 2010-02-13 14:12
Svar: 0

Hjälp med integration med befintlig sajt

Inlägg av Mamarazzi »

Jag söker någon som kan integrera phpBB med min befintliga sajt. Jag kommer att ha ett antal registrerade medlemmar vars användarnamn och lösenord sparas i en tabell. När användaren är inloggad och har en session ska han inte behöva logga in på forumet också. Han ska då hanteras som en registrerad medlem i forumet och ha de behörigheter som är kopplade till den rollen.

Den som kan fixa detta får ersättning när jobbet är gjort och det fungerar som jag vill.

Ska vara klart senast 28 februari.

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster