Shop Script häjlp

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Användarens profilbild
Naturen
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 675
Blev medlem: 2007-01-03 15:21
Svar: 0
Ort: Malmö/lund

Shop Script häjlp

Inlägg av Naturen »

Tjena,
har liten butik,och har tänkt nu på att skaffa en hemsida till butiken där besökarana endast kan se bilder och priser på mina varor.

D.V.s en liten arkiv där de kan se vad jag har att erbjuda.
Vill inte ha den systemet att man handla online o.s.v...

Ser fram emot att få hjälp då jag är tacksam. :idea:
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0
Ort: Glad Stockholmare
Kontakt:

Re: Shop Script häjlp

Inlägg av .:ADDE:. »

En hemsida säger du?

Vill du koda den själv eller?

och hur kunnig är du i HTML egentligen?
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
Användarens profilbild
Marcus
Administratör
Administratör
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0
Ort: Skövde

Re: Shop Script häjlp

Inlägg av Marcus »

Detta kan jag rekommendera är en lösning mha. en lämplig CMS-lösning, då jag misstänker frekventa uppdateringar och att underhålla via HTML-kod är ganska om ständigt.

Jag, som Naturen ursäktar, skulle inte rekommendera en lösning där Du ändrar i HTML-kod löpande.

/marcus

PS!
Ditt rubrikval är något missvisande, då det inte är ett "Shop script" du söker. För du vill ju skala bort själva "shopen".
DS!
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster