Vill någon färga om bilderna?

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 21:38
Svar: 0
Ort: Finland
Kontakt:

Vill någon färga om bilderna?

Inlägg av Peetra »

Hej, dessa bilder har genomskinlig bakrund som jag tyvärr inte kan hantera och en av mina vänner är ledsen för att "Coma" snodde hennes färg.
Så om någon skulle vilja vara så vänlig att färga den lilafärgade till ganska klarblått och den oranga admin-ranken till samma lila, som nu coma-ranken har, så skulle en finsk flicka kanske bli väldigt glad. :)

BildBild

tack på förhand om någon tar sig tid.
Peetra.
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 2097
Blev medlem: 2007-04-18 09:38
Svar: 0
Ort: Kokkola, Finland.

Re: Vill någon färga om bilderna?

Inlägg av tumba25 »

Någonting i den stilen?

Bild Bild
Bild
Developer @ phpBB MOD Team

Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 21:38
Svar: 0
Ort: Finland
Kontakt:

Re: Vill någon färga om bilderna?

Inlägg av Peetra »

Just så tänkte jag. :D Perfekt!
Hoppas det godkänns, de är nämligen två som vill ha samma färg. Men adminen hade den "först" ;)
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 19 och 0 gäster