Behöver ikoner.

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 2097
Blev medlem: 2007-04-18 09:38
Svar: 0
Ort: Kokkola, Finland.

Behöver ikoner.

Inlägg av tumba25 »

Jag behöver fyra knappar (ikoner).

En för Prosilver och två för Subsilver2 i samma stil och storlek som knapparna för pm, mail, www och msn i inläggen men med en bok på (jag är inte säker på om den ska vara stängd eller uppslagen än). Tänk på att Prosilver har mouseover-effekt och det vill vi ha på denna med. Och Subsilver2 har text i knapparna så där behövs en med engelsk text och en utan text för dom som vill översätta.
Och en lite större. Ungefär 75 x 75px i samma stil som Prosilver-knapparna. Med mousover-del (eller vad det kallas).

Du som tar sig an uppdraget får via pm reda på vad som ska stå i knappen med text.

Någon ekonomisk ersättning kan jag inte ge eftersom jag inte räknar med att få in några pengar för detta själv. Däremot får du givetvis cred i dokumentationen.

Hör av dig via pm.
/J
Bild
Developer @ phpBB MOD Team

Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster