Logga. Någon som är bra på sånt?

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 2097
Blev medlem: 2007-04-18 09:38
Svar: 0
Ort: Kokkola, Finland.

Logga. Någon som är bra på sånt?

Inlägg av tumba25 »

Hej o hå. Jag skulle vilja ha hjälp med att rita en logga. Det är inte en kommersiell site så jag kan tyvärr inte betala för det, men självklart ett "loggan ritad av:" på "om siten"-sidan.

Storlek ca 150x150 px.

Det ska vara en person som sitter vid ett datorbord med fötterna på bordet och sover. En gif med stigande z'or är kanske inte fel.
Allt ska va i svart (siluett typ).

Bakgrunden ska vara antingen en svensk trekantig varnings-skylt eller en amerikansk 4-kantig varnings-skylt som står på spets liksom.
Eller kanske med genomskinlig bakgrund (hmm). Färgschemat går annars i gröna toner.

Det är bilden mitt inre öga visar.

/J
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 4510
Blev medlem: 2006-11-11 23:35
Svar: 0
Ort: Den Haag, Holland
Kontakt:

Inlägg av Kjell »

Jag kunde inte låta bli ;)
Bild
The picture is from Help4Networks
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 2097
Blev medlem: 2007-04-18 09:38
Svar: 0
Ort: Kokkola, Finland.

Inlägg av tumba25 »

Ska jag sno och parkera som bakgrund på en skärm här. Tack

/J
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör
Inlägg: 2935
Blev medlem: 2003-06-03 13:53
Svar: 0
Ort: Linköping/Stockholm

Inlägg av Kail »

Men Kjelle, stjäl du bilder? :)
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 10 och 0 gäster