subsilver "nytt inlägg"-knappen.

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
ImTheMan
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2006-03-13 23:50
Svar: 0

subsilver "nytt inlägg"-knappen.

Inlägg av ImTheMan »

jag skulle gärna se en knapp det stod "ny tråd" på istället för "nytt inlägg". formuleringen känns lite mer korrekt för mig iaf och det skulle nog underlätta för newbies som har en förmåga att alltid använda fel knapp. tyvärr saknar jag talang för att designa knapparna så där snyggt så jag hoppas någon kan hjälpa mig.
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6554
Blev medlem: 2004-06-09 08:32
Svar: 1
Ort: Hannover/Tyskland
Kontakt:

Inlägg av Holger »

Menar du så?
Bild
Du får ta och ombenämna filen.

/Holger
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
ImTheMan
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2006-03-13 23:50
Svar: 0

Inlägg av ImTheMan »

ja, perfekt. tack.
MN
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 76
Blev medlem: 2005-06-04 12:06
Svar: 0
Ort: Stockholm

Inlägg av MN »

Har en relaterad fråga angående detta. I och med den större omarbetningen av den svenska översättningen av phpbb så ändrade ni ju på knappen "nytt inlägg" till "nytt ämne".

Den skulle jag gärna vilja ha så att den passar färgtemat till mitt forum. Försökte själv att labba lite i photoshop men lyckades inte få den att bli tillräckligt lik de andra knapparna jag redan har.

Alltså: Är det någon vänlig själ som kan göra denna knapp Bild så att den ser likadan ut som denna knapp (fast med rätt text förstås...) : Bild

Tack på förhand.

/MN
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John Lennon
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster