TPL Files

Frågor kring teman (forumets design) för phpBB 2.0.x.

Moderator: Moderatorgrupp

Louic
Medlem
Medlem
Inlägg: 12
Blev medlem: 2007-03-21 20:19
Svar: 0

TPL Files

Inlägg av Louic »

Länkarna i den klistrade tråden fungerar inte. Skulle gärna vilja lära mig om detta. Finns det några aktuella guider?
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör
Inlägg: 2935
Blev medlem: 2003-06-03 13:53
Svar: 0
Ort: Linköping/Stockholm

Inlägg av Kail »

De har möblerat om på phpbb.com så saker och ting har flyttats, en del andra har försvunnit. Kolla in min guide (se min signatur).
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide
claesson
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2007-04-04 03:50
Svar: 0
Ort: HÖNÖ

på svenska

Inlägg av claesson »

Bra sida!
Men jag är helt nybörjare på detta och skulle spara en massa tid om den fanns på svenska. Har du några bra tips?
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör
Inlägg: 2935
Blev medlem: 2003-06-03 13:53
Svar: 0
Ort: Linköping/Stockholm

Inlägg av Kail »

Inte på svenska, tyvärr. Du måste nog ta dig igenom engelskan. Synd nog kan man inte förvänta sig att all information finns på svenska när det gäller ex fria forum. Vi försöker tillhandahålla grundläggande information på svenska men att skapa teman måste betraktas som mer avancerat och det finns helt enkelt inte tillräckligt stort behov av en svensk översättning för att jag ska sätta mig ned och göra en då de flesta förstår engelska gott nog.
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide
claesson
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2007-04-04 03:50
Svar: 0
Ort: HÖNÖ

:)

Inlägg av claesson »

:D
Tack ändå professorn :wink:
Jag ska skumma igenom det nu, inget problem med engelskan så sätt..bara att det går fortare med svenska..
Tur man e pappa ledig.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst