Databas backupen funkar inte

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Larscha
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 8
Blev medlem: 2004-08-31 10:13
Svar: 0

Databas backupen funkar inte

Inlägg av Larscha »

Hej, jag skulle precis börja installera en mod till mitt forum, men innan jag gjorde det så startade jag om servern. När jag sedan skulle kolla så att allt funkade innan jag började fick jag bara en massa felmeddelanden. det gick inte att logga in eller någonting. Så jag försökte fixa det genom att installera om forumet och backa upp det igen med gårdagens filer.. Det gick inte så bra det heller. När jag backade upp från servern fick jag "sidan kan inte visas" istället för your forum has succesfully been restored... Så jag försökte flera gånger om och om igen. Inget funkade. Jag tog en annan dator, släppte ut servern på internet och backade upp den från den datorn jag nu skriver på. Då får jag "ERROR 500"

Jag installerade om allt som har med servern och göra, och provade igen. Men fortfarande samma fel. Jag kör Abyss web server, php 4, och mysql 4...

Eftersom inte den senaste backupen från den 3;e funkade tog jag en från den 2:a, vilken funkade utmärkt, där kom allt tillbaka. Provade då att köra på den 3:e's och fick fortfarande felmeddelandet, men till min förvåning hade alla meddelanden kommit tillbaka, och alla inställningar. Allt FÖRUTOM mina användare.. Jag saknar asså 20 pers, som är försvunna antagligen pga "ERROR 500", hur ska jag få tillbaka mina användare???

//Desperata Larscha

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 17 och 0 gäster