Avstängda

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

eldz
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2008-09-03 09:17
Svar: 0

Avstängda

Inlägg av eldz »

hej.

Alla användare är avstängda på vårat forum. Jag kommer inte åt admin sidan.

Någon som vet hur man kan lösa detta?
eldz
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2008-09-03 09:17
Svar: 0

Re: Avstängda

Inlägg av eldz »

Användarens profilbild
Marcus
Administratör
Administratör
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0
Ort: Skövde

Re: Avstängda

Inlägg av Marcus »

Vi erbjuder support för phpBB 2 och 3, inte för tjänster du får/köper av t.ex. egetforum.se.

Om du skulle vara kund på ett webbhotell och har ett forum på ditt konto.
Skulle du fråga efter support hos oss för att webbhotellet stängt ner din hemsida?

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Användarens profilbild
egetforum.se
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 90
Blev medlem: 2006-01-20 18:15
Svar: 0
Kontakt:

Re: Avstängda

Inlägg av egetforum.se »

marcus skrev:Skulle du fråga efter support hos oss för att webbhotellet stängt ner din hemsida?
/marcus
marcus, jag tycker du är för snabb att döma ut frågan utifrån att forumet ligger hos oss. Hur kan du så säkert förutsätta utan att fråga mer att vi på EgetForum har stängt separata användarkonton? EgetForum har inte stängt något och även om eldz först borde ha kommit till oss för support (vi skickar ut ett email där vi säger att vi har support på http://support.egetforum.se samt första posten i det nyskapade forumet säger även detta, samt på http://www.egetforum.se finns även denna information på http://www.egetforum.se/gratis-forum-support.php och vi kommer inom några veckor att även förbättra denna information)

För information om vad som har hänt helt enkelt är att en användare med administratörs rättigheter har bannat samtliga användare i forumet, vi har därför gått in och bannat upp alla användare
Administratör för EgetForum.se
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 4510
Blev medlem: 2006-11-11 23:35
Svar: 0
Ort: Den Haag, Holland
Kontakt:

Re: Avstängda

Inlägg av Kjell »

egetforum.se skrev: vi kommer inom några veckor att även förbättra denna information)
Ooo, that is grate Bild

Sedan så var det inte att döma ut något marcus skrev om, det var en liknelse, vilket är en stor skillnad.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Användarens profilbild
egetforum.se
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 90
Blev medlem: 2006-01-20 18:15
Svar: 0
Kontakt:

Re: Avstängda

Inlägg av egetforum.se »

Kjell skrev:Sedan så var det inte att döma ut något marcus skrev om, det var en liknelse, vilket är en stor skillnad.
Kjell, jo men liknelsen bygger ju på ett faktum att det förutsätts att EgetForum har stängt forumet eller något i forumet. Jag har inget emot liknelsen, utan det är antagandet om stängning jag syftade till.
Senast redigerad av egetforum.se den 2008-09-03 12:59, redigerad totalt 1 gånger.
Administratör för EgetForum.se
Användarens profilbild
Marcus
Administratör
Administratör
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0
Ort: Skövde

Re: Avstängda

Inlägg av Marcus »

Vem är det som drar förhastade slutsatser. :?

Jag skrev inte att ni stängt ner deras forum, utan jag skrev att de fick vända sig till er.

Sedan drog jag en parallell om t.ex. ett webbhotell stängde ner deras konto, så skulle det vara ologiskt att kontakta oss.

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Användarens profilbild
egetforum.se
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 90
Blev medlem: 2006-01-20 18:15
Svar: 0
Kontakt:

Re: Avstängda

Inlägg av egetforum.se »

Låt oss inte lägga för stor vikt vid ovannämnda saker och vi lovar som sagt att göra vårt bästa för att förbättra informationen om var vi har vårt support forum. Men vi måste vara medvetna om att även efter att detta har gjorts kommer användare trots alla våra försöka att informera att felaktigt söka support här och därför är det bra om ni som vanligt hänvisar till vår support på http://support.egetforum.se
Administratör för EgetForum.se
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster