Mitt Forum Backround Color?

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Slim-T-Swe.3w.se
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 1
Blev medlem: 2007-09-18 06:42
Svar: 0

Mitt Forum Backround Color?

Inlägg av Slim-T-Swe.3w.se »

Hej! Jag lyckas inte ändra Min Backround Color Till #313131 Jag Har Provat Och Gå Till administratörs panelen eller Vad Det Nu Heter och Typ Styles Och SÅ Har Jag den cs och så tar jag typ edit style men det blir aldrig den färgen jag vill när jag skriver Backround Color 313131 Vad Ska Jag Göra:!::!: skulle vara Så Gryymmt om ni kunde seja/ändra hur/ändra färgen :!: :!: :!: TAck i förhand :D
Användarens profilbild
Marcus
Administratör
Administratör
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0
Ort: Skövde

Inlägg av Marcus »

Sorry, men vi tillhandahåller inte support på andra forum än phpBB2 och phpBB3...
Det här forumet är skapat av Slim-T på Slim-T-Swe.3w.se
Jo, jag förstår att det är ett phpBB2-forum... men du har valt att ta bort informationen om det, och dessutom påstår du att det är du som skapat forumet.

Så tills vidare får du inte någon support.

/marcus

PS!
Låser tråden, men rättar du till ditt övertramp kan du kontakta mig per PM så låser vi upp igen...
DS!
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Användarens profilbild
Marcus
Administratör
Administratör
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0
Ort: Skövde

Inlägg av Marcus »

Som jag lovade, så låser jag upp tråden.

Riktiga uppgifter om copyright är på plats.

Ang. bakgrundfärgen så kan det vara så att du ändrar på fel färger, dvs. ändrar i body. Och i phpBB2 ligger allt i tabeller, som i sin tur ligger "ovanpå" body... så om du ändrar i body, syns inget.

/marcus

PS!
Använd gärna lite mer punkter, komma och liknande. Och kolla gärna över din stavning och vart det är passande med stor bokstav innan du postar. Så har vi lättare att tolka vad du skriver. :)
DS!
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster