Advertisement Manganement

Här i kan man publicera svenska översättningar för MODdar. Den som har översatt någon kan lägga upp dem här. Givetvis kan det bli dubbletter och diskussioner kring dem, men det är hela tanken med detta forum. Översättningen blir bara bättre av att stötas och blötas på ett forum.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp, Översättningsgrupp

Skriv svar
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0
Ort: Glad Stockholmare
Kontakt:

Advertisement Manganement

Inlägg av .:ADDE:. »

Under eftermiddagen satte jag igång att översätta språkfilerna och installationsfilen till svenska (dock inte uppdateringsfilerna, men instruktioner som exempelvis DIY finns på svenska). sedan är jag osäker om jag översatte installationsspråkfilerna

Advertisement Manganment Svenska på phpBB.com
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 21:38
Svar: 0
Ort: Finland
Kontakt:

Re: Advertisement Manganement

Inlägg av Peetra »

Rackarns, jag avinstallerade den MODden i samband med ett serverbyte bara för en kort tid sedan, då kravet var en ren databas på nya stället. (Den ligger gratis på en privat VPS) Jag använde kallt engelskan. Jag har alltså ingenstans at lägga den just nu för att testa din översättning.

Det här är en superbra MOD för reklamhantering eller BANNERS, så det är fint att du översatt den! :)
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0
Ort: Glad Stockholmare
Kontakt:

Re: Advertisement Manganement

Inlägg av .:ADDE:. »

Jo, jag gjorde det för egen behov främst, och bestämde sedan att jag gör resten klart när jag ändå håller på så jag kunde bidra lite... var rätt länge sedan jag bidrog om en MOD-översättning...
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 21:38
Svar: 0
Ort: Finland
Kontakt:

Re: Advertisement Manganement

Inlägg av Peetra »

Fungerande översättning till MODden finns i senaste inlägget i tråden på phpbb.com http://www.phpbb.com/customise/db/mod/a ... 29#p228329 Det var lite strul med den som fanns tidigare.
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0
Ort: Glad Stockholmare
Kontakt:

Re: Advertisement Manganement

Inlägg av .:ADDE:. »

Bra att du fixade en fungerande översättning till MODen!

//ADDE, Efter en lång semester, har nu insett att jag bör köra phpBB som bas till mitt web-projekt, Summeradde.com

tar nog bort orginalfilerna för att inte göra det värre än som det redan var!
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster