Svensk install.xml för MOD Database.

Här i kan man publicera svenska översättningar för MODdar. Den som har översatt någon kan lägga upp dem här. Givetvis kan det bli dubbletter och diskussioner kring dem, men det är hela tanken med detta forum. Översättningen blir bara bättre av att stötas och blötas på ett forum.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp, Översättningsgrupp

Skriv svar
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0
Ort: Glad Stockholmare
Kontakt:

Svensk install.xml för MOD Database.

Inlägg av .:ADDE:. »

Jag har precis översatt install.xml för MOD Database på svenska.
MODcheckswe.zip
Innehåller Svenska och Engelska instruktioner.
(25.42 KiB) Nerladdad 551 gånger
Hoppas den funkar. det var den första install.xml jag översatte. jag planerar att översätta fler install.xml för olika MODar, dels populära 3.0.6-passande versioner, främst svensköversatta.
Senast redigerad av Peetra den 2009-12-13 13:02, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: ändrade alla MODX --> install.xml
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 21:38
Svar: 0
Ort: Finland
Kontakt:

Re: MODX för MOD Database.

Inlägg av Peetra »

MODX är redan ju redan översatt av mig, om du vill översätta install.xml-filerna, så tar vi tacksamt emot dessa översättningar, speciellt för sådana som redan finns översatta till svenska. :)

Begreppet MODX är ett diffust begrepp för de flesta, så jag förstår att det blev fel först. install.xml hämtar alltså språkdelen från en sida på webben (uppehålls av phpbb.com) som innehåller det jag översatt. Jag rekommenderar att du kallar svenska install.xml-filer för install_sv.xml. Så om du ännu lyckas få till det, så att man får svenskan automagiskt, då man öppnar en sån fil, så skulle det ju vara kanon. :) Men annars går det lika bra att påpeka att man ska välja svenska ur listrutan uppe till höger.

mvh Peetra.
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0
Ort: Glad Stockholmare
Kontakt:

Re: MODX för MOD Database.

Inlägg av .:ADDE:. »

Jag vill inte fortsätta crossposta, jag tar upp det i det andra tråden som du påpekade samma sak i.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 21:38
Svar: 0
Ort: Finland
Kontakt:

Re: MODX för MOD Database.

Inlägg av Peetra »

Toppen!
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster