Svårt att posta inlägg, tips?

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
ForumMix
Medlem
Medlem
Inlägg: 17
Blev medlem: 2012-04-21 19:44
Svar: 0

Svårt att posta inlägg, tips?

Inlägg av ForumMix »

Jag har problem med att posta inlägg på mitt forum. Jag får till 90% upp detta felmeddelande - Your request timed out. Please retry the request.

Jag har läst lite om detta här och följt dom hänvisningarna som nämndes, men det hjälper inte. Jag var även kontakt nu med mitt webbhotell och dom kunde inte se några fel i loggarna.

Man kan posta inläggen trots detta felmeddelande, men man får trycka på F5 eller uppdaterar sidan manuellt med hjälp av webbläsarens uppdatering. Det fungerar, men så ska det naturligtvis inte vara.

Jag använder den senaste versionen av phpBB3 samt en stilmall som heter Artodia: Helion. Om nu inte webbhotellet ser några fel hos sig så bör felet ligga hos mig, men vart?

Kan någon hjälpa mig med ledsagning?

Tack på förhand.
Användarens profilbild
Sinom
Verified
Administratör
Administratör
Inlägg: 1506
Blev medlem: 2010-11-04 21:24
Svar: 13

Re: Svårt att posta inlägg, tips?

Inlägg av Sinom »

Detta är inget phpBB-relaterat problem.

Detta är ett felmeddelande som genereras utav serven då du använder en delad server. Så när någon annan sida på denna serven skickar detta felmeddelandet, så får även du detta.

Begär ditt webbhotell att flytta dig till en annan server.

- Sinom
Bild
ForumMix
Medlem
Medlem
Inlägg: 17
Blev medlem: 2012-04-21 19:44
Svar: 0

Re: Svårt att posta inlägg, tips?

Inlägg av ForumMix »

Ok. Jag tackar för tipset.
ForumMix
Medlem
Medlem
Inlägg: 17
Blev medlem: 2012-04-21 19:44
Svar: 0

Re: Svårt att posta inlägg, tips?

Inlägg av ForumMix »

Har idag pratat med mitt hotell och där sa man att felet inte beror på din utsago. Tänk dig om exempel 64 000 st medlemmar som kör med samma fel som jag. Skulle då hotellet kunna bistå med att flytta alla till andrar sevrar?

Detta fel som jag får händer även under adminpanelen om jag nu ska åtgärdar någon inställning.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster