groggy.2u.se

Här kan du visa ditt phpBB-forum. Du får enbart skapa ett ämne om ditt forum. Kommentarer om ev uppdateringar måste göras som svar på ditt ämne.

Moderator: Moderatorgrupp

groggy1
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: 2006-05-06 17:56
Svar: 0

groggy.2u.se

Inlägg av groggy1 »

Jag håller på och pillar på min hemsida som innehåller en stor blandning av filer och andra roliga saker som finns på nätet.

http://groggy.2u.se/ är url till sidan.

Sidan är under uppdatering hela tiden men jag hinner inte alltid att få ut allt material och mycket mer ska in på sidan.

Vad tycker ni?

De ska upp en logga någon gång hoppas jag.

ps har redan postat en tråd om "den här" sidan men det var ändå inte om den här så därför har jag gjort den här tråden admin/mod får väll säga till om jag ska hålla mig till andra tråden. den förra var om groggy.tk ds
Granit
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 67
Blev medlem: 2006-09-17 19:39
Svar: 0

Inlägg av Granit »

En tanke bara, om du kan göra en hemsida, varför inte då skaffa ett helt eget forum istället för att ligga under egetforum??

Dessutom kanske du inte behöver en portal till forumet om du har en hemsida, eller?

Det blir en aning rörigt med påslag på påslag.
Dessutom brukar inte svarta forum vara särskilt roliga att vistas på, kan ju vara en bra sak att ändra till något ljusare.

Man känner sig lätt instängd på en mörk sida och då är det inte särskilt troligt att dina besökare återkommer.

Det var bara mina tankar.
Sen kan det också vara klokt att göra klart sidan helt innan du lägger ut den så här.

Lycka till.
groggy1
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 103
Blev medlem: 2006-05-06 17:56
Svar: 0

Inlägg av groggy1 »

jag skulle mer än gärna ha haft ett egetforum eftersom det går att få upp där jag har min sida men det är bara det att jag inte kan mysql :( tyvär så om det finns någon bra guid över hur man gör så skulle ja bli väldigt glad.

du har rätt angående portalen och stilen.

sidan kommer nog aldrig att bli klar så att säga.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster