Översättningshjälp!

Frågor kring översättning av phpBB 2.0.x och dess MODdar.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp, Översättningsgrupp

Användarens profilbild
Veronica
Medlem
Medlem
Inlägg: 13
Blev medlem: 2006-07-28 15:24
Svar: 0
Ort: Solna

Översättningshjälp!

Inlägg av Veronica »

Jag ska uppdatera mitt forum till senaste versionen men har aldrig tidgare gjort en uppdatering själv. Mitt webbhotell får uppdateringarna automatiskt men med över ett halvårs förskjutning och då har ju mitt forum stånkat och stönat ett bra tag :roll:

Jag har laddat hem filerna för uppdatering men jag är så dålig på att förstå den engelska Read me filen och är rädd att göra fel. Har ett testforum som jag testar på men det blir aldrig rätt alls hur jag än gör.

Så har någon en svensk översättning på Read me till 2.2.21 s uppdatering (ändrade filer) så är jag mer än överlycklig om någon har lust att maila mig översättningen eller lägga den här. Har letat men jag hittar inget och nu börjar jag bli desperat eftersom jag inte klarar problemet själv

Snälla hjälp mig jag tror att den svenska texten gör att jag förstår
Har ett forum för dig som vill ha peppning när du behöver gå ner i vikt. Är nybörjare och helt lost i forumsbyggarvärlden...Need your help
approximativ
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 79
Blev medlem: 2006-04-10 21:09
Svar: 0
Ort: Visby

Inlägg av approximativ »

Jag tror det är väldigt sällsynt med översatta readme-filer. De är typ alltid på engelska. Om du vill ha en översättning vill det nog till att någon sätter sig ner och gör den.
Jag tror nog du får försöka förstå den engelska ändå. Men skriv vad du inte förstår här så får du säkert hjälp.
Där är där där man inte är, och här är här där man är.
http://www.cj-film.com
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster